you can create your own universe

"enerything you have is everything you are"

marți, 5 ianuarie 2010

fara inspiratie

imi rasucesc betisoarele prin orezul cu mazare. inghit lacoma fiecare bob terminand continutul din cateva inghitituri. apas pe butonul "play" de la tastatura, lasand sa inceapa una dintre melodiile care le-am ascultat in ultima saptamana de vacanta. este foarte aiurea. nu am nici o idee cu ce as putea sa scriu si totusi continui sa scriu, gandindu-ma ca poate si de data aceasta o sa selectez textul si o sa il sterg. poate ca aceasta ar trebui sa fie doar o pagina de start. Prima mea postare si e fara inspiratie. Nu am inspiratie, nu stiu despre ce sa scriu, nu imi gasesc cuvintele...
Tomorrow will be a good day. Maybe a write about true friends, or what means "to hate" in my eyes...
anyway... GoodNight






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu