you can create your own universe

"enerything you have is everything you are"

miercuri, 10 noiembrie 2010

LONG LONG TIME AGO

acuma multe, multe luni am incercat sa fac ceva constructiv cu timpul pierdut pe internet. Bine inteles ca am si reusit, dar nu a tinut muuuult...
De ce?
De aia...
m'am intind pe o gramada de bloguri, site'uri si d'astea, pana intr'o zis in care am intrat pe blogger unde bine inteles am depus mai mult efort... In acel moment am zis ca mai bine imi concentrez prostiile si timpul pierdut aiurea intr'un singur loc: ASTA!!!
Bun, si asta e al II'lea inceput al blogului Alexandrei.
Da mi'am schimbat nick'u de ceva vreme.... de la am ajuns de la Alexa, ultimu "A" pare prea mult asa ca l'am taiat; apoi , eh, e prea mult... asa ca m'am limitat la si am mai adaugat <(is better)> pentru ca asa si este...
deci suntem aci si amu:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu